פרקליטי ראה"מ: "בוצעה כמות בלתי נתפשת של פעולות חקירה פסולות"

    איתי גדסי No Comments on פרקליטי ראה"מ: "בוצעה כמות בלתי נתפשת של פעולות חקירה פסולות"

    לאחר שבפרקליטות נזכרו להודיע לביה"ש לאחר התלונה של פרקליטי ראה"מ, כי תמלילי חקירת אור אלוביץ' אינם נאמנים למקור, תוקפים פרקליטי ראה"מ בחריפות את התנהלות הפרקליטות

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר תשובת הפרקליטות לבית המשפט על טענות של עורכי דינו של ראה"מ על סילוף תמלילי החקירה של אור אלוביץ'. מגיבים פרקליטי ראש הממשלה ואומרים הערב (שלישי)  כי "כפי שכבר נחשף, רשויות האכיפה ערכו והשמיטו במכוון חלקים מהותיים בתמלול חקירתו של אור אלוביץ׳, כדי להסתיר את תרגיל החקירה הפלילי שבוצע, במטרה להפוך את שאול אלוביץ לעד מדינה כדי שישקר ויפליל את ראש הממשלה נתניהו".

    לדברי הפרקליטים, "עכשיו מתברר שגם הפרקליטות ידעה שהתמליל של אור אלוביץ׳ מסולף".

    לכן, "תמוה שרק עכשיו התביעה "נזכרה" להודיע שהתמלילים אינם נאמנים למקור, תוך שהיא מסרבת למסור לצוותי ההגנה את התיקונים שביצעה בתירוץ "שאין עליה חובה לעשות כן". ליקוי מאורות של ממש".

    הפרקליטים מאשימים כי "בניסיון פסול להסתיר את האמת, החליטה הפרקליטות לכנות את התמליל האמיתי והמלא- "חומר פנימי". כך היא ניסתה להמשיך ולהסתיר אותו מפרקליטי ההגנה".

    הפרקליטים קובעים בדבריהם כי "ככל שנחשפים לחומרי החקירה מתברר שזה רק קצה הקרחון, ושבתיקי ראש הממשלה בוצעה כמות בלתי נתפשת של פעולות חקירה פסולות- הכל כדי לפגוע בראש הממשלה נתניהו בכל מחיר".



    0 תגובות